Klachtenprocedure Bettings Vastgoed B.V.
Klachtenprocedure Bettings Vastgoed B.V.
Bettings Vastgoed B.V. streeft naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid. Dat neemt niet weg dat zich altijd een situatie kan voordoen waarover u niet tevreden bent. Daarvoor hebben wij een klachtenprocedure vastgelegd. In deze procedure leggen wij uit hoe u uw klacht kenbaar kan maken en hoe wij hier verder mee om gaan.
Als u uw klacht kenbaar heeft gemaakt bij Bettings Vastgoed B.V., dan vragen wij u uw klacht schriftelijk en zo volledig mogelijk aan ons toe te zenden. Op die manier kunnen wij ons een goed beeld vormen van de aard van de klacht. U kunt deze klacht sturen naar:
Bettings Vastgoed B.V.
T.a.v. mevrouw M. van Wijk
Prins Hendrikkade 25A
1075 AZ Amsterdam
020-6769922
Of per e-mail: info@bettings.nl
Binnen 7 dagen ontvangt u van ons een bevestiging dat wij de klacht hebben ontvangen. Binnen 21 dagen kunt u een inhoudelijke reactie van ons op uw klacht verwachten.
Mocht het ons onverhoopt niet lukken om binnen 21 dagen te reageren, dan zullen wij u daarvan tijdig in kennis stellen. Uiteraard zullen wij dan aangeven binnen welke termijn u wél een inhoudelijke reactie kunt verwachten.
Bettings Vastgoed B.V. is “Regulated by RICS”. Vragen over onze klachtenprocedure kunt u daarom stellen aan:
RICS Europe
Rue Ducale 67
B-1000 Brussel
België
Tel: 0032-2-7331019
Fax: 0032-2-7429748
E-mail: ricseurope@rics.org
Website: www.rics.org